လူအခ်င္းခ်င္း လွည့္ပတ္ျခင္း ကင္းေဝးၾကပါေစ။ အထင္ေသးျခင္း အခ်င္းခ်င္း ကင္းေဝးၾကပါေစ။ ဆင္းရဲလိုျခင္း အခ်င္းခ်င္း ကင္းေဝးၾကပါေစ။

Sunday, April 17, 2011

က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံသားအားလုံးရဲ့ မြန္ျမတ္တဲ့ ေစတနာ အလွဴလိုက္ပါ လုပ္အားေပး လိုသူမ်ား ဆက္သြယ္ စာရင္းေပးၾကပါရန္ ဖိတ္ေခၚအပ္ပါသည္

 Ma Nandar on Sunday, April 17, 2011 at 8:57pm
က်ေနာ္တို႔တေတြ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိးေၾကာင့္ မိခင္ႏိုင္ငံက ထြက္ခြာလာခဲ့ၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ စား၀တ္ေနေရးေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ပညာေရးေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ မိခင္ေျမကို စြန္႔ခြာလာခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တို႔ ဒီေနရာကို ေရာက္လာခဲ့ၾကတယ္။ ဒီေနရာေလးက က်ေနာ္တို႔ကို ဆီးၾကိဳ ေထြးေပြ႔ခဲ့တယ္၊ က်ေနာ္တို႔ကို ေနရာ ထိုင္ခင္း ေပးခဲ့ၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို အသက္ရွင္ ေနထိုင္ခြင့္ က်ေနာ္တို႔ယံုၾကည္တဲ့ လမ္းမွာေလွ်ာက္လွမ္းခြင့္ေတြ ေပးခဲ့ၾကတယ္။

ဒီေနရာဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ဒုတိယ အိမ္ပဲျဖစ္တယ္။ ဒီေနရာေလးဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ နားခိုရာပဲျဖစ္တယ္။ဒီေနရာေလးရဲ့ အဆိုးအေကာင္း အက်ိဳးအေၾကာင္း အားလံုး က်ေနာ္တို႔နဲ႔ ဆက္စပ္ ပတ္သက္ေနတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ကို ရိုက္ခတ္ေနတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ ေရာက္ေနတဲ့ ဒီေနရာေလးမွာ လြန္ခဲ့တဲ့ မတ္လ ၁၁ ရက္ေန႔မွာ အင္မတန္ ၾကမ္းတမ္းတဲ့ သဘာ၀ေဘးဒဏ္ တခုက်ေရာက္ခဲ့တယ္။ဒီေဘးဒဏ္ေၾကာင့္ လူေတြ အေျမာက္အမ်ား အသက္ဆံုးရံႈးခဲ့ရတယ္။ အိုးအိမ္စည္းစိမ္ ပတ္၀န္းက်င္ေတြ မယံုၾကည္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ပ်က္စီးသြားခဲ့တယ္၊ ဒီလူေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ မိသားစုေတြပဲ။ ဒီလူေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ညီအကို ေမာင္နွမေတြပဲ။ က်ေနာ္တို႔တေတြ အားလံုး ေ၀မွ်ခံစားၾကရေအာင္၊ က်ေနာ္တို႔တေတြ တတ္ႏိုင္သမွ် ေမတၲာ တုန္႔ျပန္ၾကရေအာင္ အားလံုးကိုဖိတ္ေခၚပါတယ္။

ဂ်ပန္ငလ်င္ႏွင့္ ဆူနာမိ ေဘးဒဏ္ခံခဲ့ရေသာ ေနရာေဒသမ်ားသို႔ လုပ္အားေပးႏွင့္ ဂ်ပန္ငလ်င္ႏွင့္ လုပ္အားေပးႏွင့္ အစား အေသာက္ ခ်က္ျပဳတ္ ေကၽြးေမြး အလွဴျပဳလုပ္မည္ ျဖစ္ပါ တယ္၊ ဒါဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ အမိျမန္မာႏိုင္ငံက ယဥ္ေက်းမႈ တခုပဲျဖစ္တယ္။ ဒါဟာ က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံသားအားလုံးရဲ့ မြန္ျမတ္တဲ့ ေစတနာ အလွဴပဲျဖစ္ပါတယ္၊

အစီအီအစဥ္ (၁)။ ။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား။ ျမန္မာအဖဲြ႔အစည္းမ်ားမွ စုေပါင္းလွဴဒါန္းထားေသာ အလွဴေငြမ်ား ေပးအပ္လွဴဒါန္းမည္၊

အစီအီအစဥ္ (၂)။ ။ကယ္ဆယ္ေရး စင္တာမ်ားတြင္ ေနထိုင္ေနရေသာ ဒုကၡသည္မ်ားအတြက္ ေန႔လည္စာ တနပ္ ခ်က္ျပဳတ္ ေကၽြးေမြး လွဴဒါန္းမည္။

အစီအီအစဥ္ (၃)။ ။လမ္း အေဆာက္အဦး တခုခုတြင္ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္အားေပး ေဆာင္ရြက္မည္၊

သြားေရာက္မည့္ေနရာ။ ။ မီယာဂိခရိုင္၊ အိရွိႏိုမခိ ျမိဳ႔ (Miyagi ken, Ishinomaki town)

သြားေရာက္မည့္ေန႔ရက္။ ။ဧျပီလ ၃၀ ရက္ေန႔(စေနေန႔) ည ၈ နာရီ စတင္ထြက္ခြာမည္၊

တနဂၤေႏြေန႔ မနက္ေရာက္မည္။ တနဂၤေႏြ ေန႔တေန႔လံုး လုပ္အားေပး ေဆာင္ရြက္မည္။ တနဂၤေႏြေန႔ ညေန ၄ နာရီတြင္ လုပ္အားေပး ရပ္နား၍ ညေန ၆ နာရီခန္႔တြင္ ျပန္လည္ထြက္ခြာမည္။ တိုက်ိဳသို႔ ေမလ ၂ ရက္ေန႔တနလာၤေန႔ နံနက္ ၄ နာရီခန္႔တြင္ ျပန္ေရာက္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ လိုက္ပါ လုပ္အားေပး လိုသူမ်ား ဆက္သြယ္ စာရင္းေပးၾကပါရန္ ဖိတ္ေခၚအပ္ပါသည္၊

လုပ္အားေပး လိုက္ပါမည့့္သူမ်ားအားလုံး မိမိစားစရိတ္ျ္ဖင့္ လိုက္ပါရမညျ္ဖစ္ပါ၍ တဦးလွ်ွင္ ယန္း၁၀ ၀၀၀ သတ္မွတ္ထားပါသည္။ အစားအေသာက္ခ်ကျ္ပဳတ္ ေကၽြးေမြးျခင္း အစီအစဥ္အတြက္ ဟင္းလွ်ွာ၊ အစားအေသာက္၊ ေရ၊ ေစ်း၀ယ္ စားရိတ္ စသျဖင့္ ထည့္၀င္ လွဴဒါန္း ၾကပါရန္ ႏိႈးေဆာ္ တိုက္တြန္း အပ္ပါသည္၊

ဆက္သြယ္ရန္- စုံစမ္းရန္- စာရင္းေပးသြင္းးရန္

ကိုသန္းေဆြ။ ၀၉၀ ၄၉၆၄ ၉၇၁၈ ကိုေက်ာ္ေက်ာ္စိုး။ ၀၉၀ ၆၀၃၁ ၄၈၉၄ ကိုမိုင္ေက်ာ္ဦး။ ၀၉၀ ၉၈၃၁ ၇၁၉၂၊ကိုေဇာ္မင္းခိုင္။ ၀၉၀ ၉၂၀၀၃၈၃၁ ကိုကိုေအာင္။ ၀၉၀ ၁၅၀၆ ၂၈၉၃ ကိုဘုန္းလိႈင္။ ၀၉၀ ၅၃၁၈ ၅၀၅၄ ၊ ကိုျမင့္ေဆြ။ ၀၈၀ ၄၀၀၅ ၇၀၉၈ ကိုေမာင္ေမာင္ဦး။ ၀၉၀ ၆၇၉၈ ၀၁၃၇ ကိုဘုန္းျမင့္ထြန္း။ ၀၉၀ ၄၂၂၁ ၁၉၈၈ ၊ကိုရဲျငိမ္း။ ၀၈၀ ၅၀၇၀ ၀၀၈၀ ကိုလွေအးေမာင္။ ၀၉၀ ၂၅၂၅ ၁၉၆၆ ကိုလိႈင္ေအး။ ၀၉၀ ၂၂၅၈ ၃၃၀၇ ၊ကိုျမတ္သူ ၀၈၀ ၃၄၂၄ ၂၇၅၉

0 comments:

Post a Comment